bommel.reismee.nl

Donderdag 2 juni, morgen vertrek ik!

hallo lieve belangstellenden,

Een eerste verhaaltje om uit te proberen, mocht je niet op deze lijst willen staan dan laat maar iets weten dan schrap ik je van de maillijst.

Afgelopen week liep ik een oogbeschadiging op en zat ik met een dikverband om mijn hoofd . Aangevallen door een ananas en wel door zijn scherpe stekels. Drie dagen later, het verband is eraf, mijn zicht is weer redelijk dus ik kan morgenavond met gerust hart vertrekken. Ik heb geweldige cadeautjes van Rik en de kinderen meegekregen en we hebben leuke, lieve filmpjes op elkaars i-pods en camera's gezet. We kunnenelkaar als het nodig is digitaal oproepen. In tijden van gemis kan ik hun lieve woorden opnieuw beluisteren. Ik heb er zin in, mijn avontuur, mijn reis. Spannend dat wel. Ik heb mij een hele week in mezelf teruggetrokken vanwege de pijn aan mijn oog en nu kom ik weer in de buitenwereld. Thailand, here I come!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!