bommel.reismee.nl

zondag 5 juni

Gezwommen in de zee, vanochtend om 7.00 uur, Ik denk dat het water 30 graden was. Het is nu al heel warm, ik neem alle tijd om te wennen en drink heel veel water.

Gister al heerlijk thais lekker gegeten, ik heb geen idee wat, alleen maar dat er reuze garnalen in zaten en dat het pittig was.

Er liep een salamandertje door de badkamer en volgens mij zit hij nu in mijn koffer.

Anna

Haha, neem je inplaats van een thais meisje een thaise salamander mee?! :)
Wat fijn dat het daar zo leuk is!! Gister was het hier ook heel lekker warm, toen wij gingen hockeyen (10.00) was het al 25 graden!! (en we hebben gelukkig gewonnen met 5-1!)
Maar nu regent het hier, en onweert het zelfs!
Veel plezier nog!!

marleen

Fijn om te lezen!
En lekker wennen in een zee van tijd en een zee van 30 graden.

marleen

O,ja mocht er een moment komen van ff iets anders dan kun je kijken op youtube en dan çhange the world Thailand....ontroerd

miejet

OOOOOH,wat leuk dat je er bent!!!! Ik ga helemaal met mijn dappere zus meegenieten!!Lekker zo...., en wij maar afzien hier in Nederland met dat mooie weer,nog niet zo'n zomer meegemaakt. Wij gaan weer bbq-en komend weekend,en zullen je zeker missen,maar ik wens je veel interessante ontmoetingen en beterschap met je oog,liefs van ons,M.+E