bommel.reismee.nl

salamander in doosdnood

De salamander heeft vannacht zitten krijsen en gillen. Ik denk dat hij weg wilde en niet kon. Ik hoop niet dat hij nu in mijn koffer zit en mee gaat naar het volgende plekje en me daar wakker houdt.

Ik ga dadelijk richting Koh Phagnan maar de boot die ik wilde hebben is finished. Ik neem maar een grotere en kijk waar die mij brengt. Er lopen hier verschrikkelijk veel honden rond, en ze willen allemaal vriendje worden . Lopen gezellig mee totdat het duidelijk is dat je niets te geven hebt en ik loyaal aan Bommel ben.

Er lopen ook heel veel Thaise mannetjes en vrouwtjes rond bij dit hotel waar de functie mij niet helemaal duidelijk is. Bij een kapotte airco ( het leek wel een vliegtuig) kwamen er wel 5 kijken. De een met een enorme koude en warmte kraan, de volgende met een bezempje, daarop zonder iets. En allemaal kijken en weer weggaan. Vermakelijk. Het heeft een half uur geduurd en nog steeds maakt hij lawaai. koelte heeft zo zijn prijs.

Mijn koffer is weer gepakt ( ik heb echt veel te veel bij me en ga kijken of iki de helft kan lozen, Schoenen zijn bijvoorbeeld niet nodig, teenslippers volstaat.

Gister mijn eerste massage genoten, een echte thaise..... ik geloof dat mijn benen dubbel in mijn nek werden geklapt en daarna vroeg ze me : 'now your a new woman?'Dat kan je wel zeggen.

Ik geniet!

Reacties

Reacties

marlieke

he new woman
dat klinkt licht, blij en avontuurlijk!
en hier
no salamander en een fantastische Aziatische regenbui
liefs
marlieke

bart

Hm, fijn hoor.
En je koffer was al zo klein.
Doet je e-reader het ook in het Thais?
kus
Bart

Marianne

Hee bommel, kom ik je hier toevallig tegen. Wat leuk! Mooie fotos ik denk dat ik van de zomer even bij mai pen ray ga kijken!
Blijf genieten !
Groetjes van Marianne van de tip van oplader ereader :)

Frans

hoi lieve zus, ik ga je niet veel schrijven hoor. weet dat ik je lief heb. fijne tijd gewenst ;als de droom werkelijkheid wordt wordt de werkelijkheid een droom.xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!